Jarig! - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Roland en Margreet Besten - WaarBenJij.nu Jarig! - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Roland en Margreet Besten - WaarBenJij.nu

Jarig!

Door: Margreet

Blijf op de hoogte en volg Roland en Margreet

10 Mei 2008 | Nederland, Bleiswijk

Je eerste verjaardag op 8 mei in Nederland. We werden overstelpt met kaartjes en cadeautjes. Heel bijzonder!!Vandaag kreeg je taart en hebben we voor je gezongen. Je ging de taart kneden als klei. Het was bere gezellig. Je hebt een badje gekregen van Jip en Janneke waar je heerlijk in hebt gezeten. Aan de kant zaten wel zes moeders die aan ons gingen vertellen dat we je goed in moest smeren, je nek moest beshermen en op moest passen voor een zonnesteek. Je genoot met volle teugen. Je neefjes en nichtjes zaten heerlijk met je te spelen en zolang er kinderen om je heen zijn is je wereld compleet. Om vijf uur ging je naar bed en bent niet meer wakker geworden tot de volgende morgen.

We zijn hard bezig om allerlei zaken voor je te regelen in Nederland. Voorlopig ben je nog illegaal en moesten we je aangeven bij de IND. Je bent daarom ook nog niet officieel ingeschreven bij het bevolkingsregister. Papa en ik zijn daar hard mee bezig. Ook het consultatie bureau is langs geweest en heeft ons voorzien van allerlei tips, voorzover ze dat kunnen want een adoptie kind is weer even andere koek. Je bent in het ziekenhuis geweest voor allerlei onderzoeken. Je hebt nog wat in te halen zeggen ze qua inentingen enz. Je oogt heel gezond en zit qua groeilijn iets onder je leeftijd, maar qua gewicht bijna goed. Is wel te zien aan je spekkies!

Je bent nu drie weken hier. Morgen is het moederdag en ben ik jarig. Negenendertig jaar geleden ben ik zelf op moederdag geboren. Een speciaal moment! Ben benieuwd wat jullie voor me in petto hebben. Maakt eigenlijk niet uit. Elke dag met jou is nog steeds een feestje
X Mama

  • 12 Mei 2008 - 09:11

    Nina:

    wat een leuk verhaal en o die foto's van kai zijn zooo leuk echt een droppie (in rol en margreet taal )
    maar zo leuk echt war en hij lacht ook zo vrolijk
    :0:):):):):):):):):_):):):):):):)

  • 12 Mei 2008 - 19:51

    Cathaine:

    Hi lieve luitjes,
    Net even bijgelezen na onze vakantie. De eerste verjaardag van Kai hebben wij gemist, maar de fotos spreken boekdelen - een waar feest. Heerlijk dat het buiten kon!

    Wat genieten jullie van je mannetje, zo bijzonder, en eigenlijk ook weer zo gewoon - met al die goedbedoelde tips van anderen- daar ontkomt geen moeder aan.... Wij genieten met jullie mee, van de verhalen, de fotos en van jullie geluk. We voelen het gewoon helemaal hier in Baambrugge! laten we snel een datum prikken,
    kus van ons 5-en,

  • 14 Mei 2008 - 12:21

    Ingrid V V:

    zo leuk om te lezen dat jullie genieten van kai en alles wat er om heen gebeurd.
    en op de foto's is te zien dat hij zelf ook vreselijk geniet.
    fijn dat je regelmatig even schrijft, blijven wij ook op de hoogte.
    groeten en tot gauw es

  • 20 Mei 2008 - 15:53

    Mitzi:

    oo wat een schatje

  • 24 Mei 2008 - 07:05

    Sjoerd:

    Genieten dag in en dag uit! Veel geluk samen.

  • 08 Juni 2008 - 13:13

    Tobias:

    wat is kai echt een schatje

    grotjes Tobas

  • 08 Juni 2008 - 13:13

    Tobias:

    wat is kai echt een schatje

    grotjes Tobas

  • 02 Augustus 2008 - 20:18

    Yannick De Visser:

    kai,
    jij kent mij als buurjongen op de camping in Annecy. Jij wilde heel graag met mij en de bal spelen. Je wou alles in je mond stoppen. En je had een hele leuke lach.
    Liefs Yannick.
    Sparrenlaan 14 Soest

  • 12 April 2014 - 07:35

    Sophie:

    Live tante Margreet,

    Ik hou mijn werkstuk over Ethiopië en toen ik een beetje gegoogled had, vond ik deze site. Echt bijzonder om al deze verhalen te lezen. Ik laat mijn werkstuk zeker aan je zien als die af is. ;)

    Groetjes, knuffels en kusjes. Sophiee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bleiswijk

Mijn eerste reis

Het adopteren van Kai in Ethiopie

Recente Reisverslagen:

13 December 2008

Op naar het nieuwe jaar

30 September 2008

Je wordt al zo groot

10 Mei 2008

Jarig!

01 Mei 2008

Briefjes aan Kai

25 April 2008

Schiphol 20 april
Roland en Margreet

Het adopteren van Kai in Ethiopie

Actief sinds 08 April 2008
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 25352

Voorgaande reizen:

10 April 2008 - 20 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: