Morgen gezond weer op - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Roland en Margreet Besten - WaarBenJij.nu Morgen gezond weer op - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Roland en Margreet Besten - WaarBenJij.nu

Morgen gezond weer op

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Roland en Margreet

09 April 2008 | Nederland, Bleiswijk

Nu beginnen de zenuwen wel een beetje toe te slaan moet ik zeggen. Roland net nog even op programma gemist zitten kijken naar Ruth uit Ethiopie van de EO. We hebben zoveel bij ons dat we onze eigen bagage waarschijnlijk mee het vliegtuig in gaan nemen als handbagage. Normaal had je dan zo ingecheckt en weggeweest, maar goed. We hopen dat we af en toe iets op deze site kunnen zetten, zodat jullie wat van onze avonturen mee kunnen krijgen. Gaan nu proberen te tukken en morgen om zes uur uit de veren. Trusten!

  • 10 April 2008 - 05:58

    Jeroen:

    Heel veel succes en plezier! Ik hoop voor jullie dat alles verloopt zoals jullie gepland hadden. Goede reis!
    gr Jeroen

  • 10 April 2008 - 10:08

    Hans:

    Leuk zo'n website!!
    Heb jullie vanochtend nog even kort gesproken ... spannend hoor!!!
    Iedergeval veel ... heeeel veel plezier en probeer er erg van te genieten.

    We zijn erg benieuwd naar ons neeffie en hebben al een trainings schema voor z'n eerste marathon van Rotterdam klaar liggen. 't zal zo rond 2024 moeten gebeuren. Lijkt misschien verweg maar dat is sneller dan je denkt.

    Ik hoop dat alles goed gaat en jullie er ook veel plezier aan beleven ....

  • 10 April 2008 - 10:34

    Elise:

    Als ik dit nu typ, zitten jullie in het vliegtuig om Kai te halen.
    Ik vind het toch zo geweldig.....eindelijk na al die jaren van teleurstellingen.

    vliegze!!!!
    Veel liefs van Elise

  • 10 April 2008 - 14:38

    Lon:

    Hé lekker stel,
    Straks in Ethiopie. Afrika echt een hele
    belevenis!! Gaan jullie ons neefje ophalen.Zo bijzonder !!! Duurt vééél te
    lang voor jullie terug zijn.
    Geniet en dikke kusjes voor Kai van ons

  • 10 April 2008 - 15:16

    Diederick:

    Geinige site zo!
    Heel veel succes!!!

  • 11 April 2008 - 07:56

    De Bosjes:

    Lieve luitjes, jullie zitten inmiddels verweg, eerste indrukken opdoen in het land van Kai. Kan niet wachten tot jullie met zijn drietjes door de schuifdeur komen op de 20ste! Geniet, geniet, en neem heeeeel veel mooie plaatjes en video's. voor jezelf, voor Kai (later) maar ook voor ons. Hele dikke kus, wij denken aan jullie.

  • 11 April 2008 - 08:28

    Opa En Oma:

    Jullie zijn inmiddels in Addis Abeba aangekomen en nu bezig de stad en omgeving te verkennen.Geniet daar ook van! Heel veel plezier daar en geef KAI een dikke knuffel van Opa en Oma. Het zal een lange tien dagen worden voor jullie weer terug zijn, maar we zullen het uitzitten! Tot de 20ste.
    Veel liefs voor jullie drien Opa Kees en Oma Aad

  • 11 April 2008 - 13:16

    V'huizen-Kai-fanclub:

    Hoi Roland en Margreet,

    Hebben jullie een goede reis gehad? Beetje leuk hotel?
    En is het erg warm?
    Gelukkig kunnen jullie even acclamatiseren voor je Kai krijgt...;-))
    Hoe zijn jullie eerste indrukken van Ethiopië?
    We zijn benieuwd!
    Groetjes!

  • 11 April 2008 - 18:45

    Wil En Urs:

    Hoi allebei, of alle drie in middels!!!, we hopen dat alles naar wens gaat, veel plezier en genieten maar....

    Dikke kus aan dat lekkere mannetje van jullie.

  • 12 April 2008 - 07:33

    Nina:

    hoi,hoi
    ik heb echt zo ontzettend veel zin in de !zondag! ben zo benieuwd hoe kai er uitziet.
    is het mooi daar?
    maar ik moet nu naar hockey doei doei kuzzies nina

  • 12 April 2008 - 20:03

    Ingrid:

    even een groet en ik wens jullie alle goeds, geniet ervan en tot gauw!
    ingrid

  • 13 April 2008 - 09:39

    Esther:

    Lieve Margreet en Roeland!!
    Eindelijk is het dan zover...jullie mogen jullie zoon gaan vasthouden/ knuffelen etc.!!!!! Heeeeel veel plezier met zn 3en en geniet van jullie reis door Ethiopie!!!
    Tot gauw!! X Esther

  • 13 April 2008 - 10:24

    Sila:

    Hey jullie daar,hoop dat alles goed gaat met jullie maar vooral genieten met zijn drieen we zijn allemaal erg benieuwd!!!!Marcus en ik hebben jullie van de week niet kunnen vinden maar eindelijk daar waren jullie.Margreet en Roland heel veel plezier daar en we zien jullie gauw!!!!Dikke kus Sila xxx

  • 13 April 2008 - 13:47

    Heleen:

    Jambo!!Ontzettend spannend voor jullie.Heb vannacht over jullie 3-en gedroomd,werd wakker en probeerde me voor te stellen hoe dat nu zal gaan.Waarschijnlijk elke dag een kort bezoekje om aan elkaar te wennen terwijl je eigenlijk Kai meteen mee wilt nemen om met zijn 3-en bij elkaar te zijn,te wennen, te knuffelen en te geieten dat dit grote moment er eindelijk is!!
    Joh, en dan heb je voor het bijhouden van een website echt geen tijd hoor,ha,ha,ha!!Veel te veel indrukken te verwerken...laat ze vooral op jullie inwerken:dit moment neem je mee voor het leven!!Geniet van elkaar en als het'sein''komt wil ik met de kleine man kennis maken!

    Liefs, dikke knuffel,
    Heleen.

  • 14 April 2008 - 14:14

    Adrie:

    Hallo Stijn en Roland en Kai

    Heel de tijd ben ik met jullie bezig.Kan niet snel genoeg gaan dat jullie weer hier zijn!
    Geniet van alles, heel veel geluk als jullie jullie schat in de armen hebben!!!
    Fijn dat ik dit zo even kan zeggen.
    Ik zie jullie snel en alle goeds voor daar en de terugreis!

    Dikke knuffel,
    Adrie

  • 14 April 2008 - 15:20

    Kim:

    heel veel plezier!!!!!!!!
    Nog 2 nachtjes slapen en dan zijn jullie papa en mama!

    dikke kxs! Kim

  • 14 April 2008 - 17:31

    Nina:

    hoi.hoi
    ik denk echt alleen maaraan jullie dag en nacht.
    daarom heb ik ook al een keereerder iets geschreven.
    ik mis jullie nu echt heelerg. dikke dikke kus an mij tot zondag doei doei

  • 15 April 2008 - 13:24

    Maren:

    hoi juf margreet!
    ik had van een juf de naam van jullie site gehoord en ik dacht: ik ga even naar deze site kijken!
    deze site is goed, vooral omdat er alles staat wat je nodig hebt om te weten!!!
    van maren,
    p.s: veel geluk met kai en ik hoop dat jullie heelhuids terug komen!
    p.p.s: ik heb nog een cadeautje voor kai.....
    van maren.

  • 15 April 2008 - 14:23

    Fee En David :

    hoi juf hoe gaat het daar in etehopie? we missen u wel hoor ! als u weer terug in nederland bent komt u dan een keertje langs?en zorg goed voor Kai he
    xxxxxxxxx fee en david

  • 15 April 2008 - 14:28

    Sylvia (Allianz):

    Ook vanaf kantoor willen we even laten weten dat we aan jullie denken. Morgen is D-day he?! Spannend hoor!

    We zijn erg benieuwd hoe het met jullie is, hoe het morgen zal zijn, dus we blijven de site in de gaten houden.

    Groeten

  • 15 April 2008 - 16:29

    Tobias:

    hoi

  • 15 April 2008 - 16:31

    Tobias:

    HOi juf we missen u heel erg (de klas)

    groeten Tobias

  • 15 April 2008 - 17:22

    Margot:

    Hey Roland en Magreet, ik kan nu eindelijk reageren want heb vanaf vrijdag zonder internet gezeten.
    Gelukkig heb ik jullie nog gesproken donderdag. Heel veel plezier met die kleine Kai en geniet van het land.
    Helaas kan ik zondag niet komen.
    Wens jullie een hele fijne ontvangst
    Dikke Kus en tot gauw
    Margot

  • 15 April 2008 - 18:20

    Stijn:

    hoi magreet en rol! ben heel erg benieuwd hoe lief mijn neefje is?
    tot zondag. en oh ja een kus voor kai, van stijn

  • 16 April 2008 - 11:24

    Bauke En Fee:

    heel veel plezier met kai
    we missen u heel erg en heeft u kai al opgehaald in het weeshuis?
    kunt u zo snel mogelijk met kai naar school komen?

    -xxxxx-jes fee en bauke

  • 16 April 2008 - 14:47

    Martin En Karin:

    Morgen Got-cha day, echt geweldig! Eindelijk met z'n 3-tjes...
    groetjes
    Martin en Karin


  • 17 April 2008 - 05:45

    Bauke:

    lieve juf Margreet wij(de klas)missen u heel erg!!!

    -XXX-jes bauke

  • 17 April 2008 - 14:51

    Narjiss Kind Groep 6:

    heej juf margreet en roland alles goed?
    het is heel leuk met je Tea en juf Michelle. als u terug komt dan ga ik uu helemaal dood knuffelen.
    maaar tot ziens weer kusjes en groetjes,
    u lieveling uit de klas: narjiss (of te wel nasi)

  • 17 April 2008 - 17:28

    Eva:

    ik mis u heel erg

  • 17 April 2008 - 17:33

    Lonneke :

    hoi iedereen, Net Margreet aan de telefoon gehad,ze hebben gister Kai opgehaald, en het is een heel vrolijk,brabbelend mannetje.het gaat goed met z,n 3tjes.Mooi hè.Ze kunnen nu niet mailen of smsen.Dus ik dacht ik schrijf hier wel een berichtje voor iedereen.Wat jullie zijn vast net zo benieuwd als ik !!!.Het is echt leuk als je die twee elkaar Papa en Mama hoort noemen.
    Groetjes Lonneke, zus van Margreet.

  • 18 April 2008 - 06:53

    Elise:

    Hoi Lonneke, wat fijn om te lezen dat het goed gaat.
    Geweldig.....tot zondag!

  • 19 April 2008 - 10:41

    Marianne Van Kampen:

    Heel veel liefs en denk veel aan jullie.
    Geniet er van. Marianne

  • 19 April 2008 - 17:28

    Amal:

    hoi juf,met juf thea is het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg saai

    groeten amal

  • 19 April 2008 - 17:30

    Jemoeder:

    gfhdgfdhgthrfgfghfghf

  • 20 April 2008 - 07:45

    Elise:

    WAt een heerlijk ventje.
    Ik heb me toch een paar leuke foto's.
    Nu lekker thuis...Genietse !!!!!
    Dikke kus van ons allen

  • 21 April 2008 - 09:00

    Hennie:

    Lieve Margreet, Roland en Kai
    Als het goed is, moeten jullie nu weer in Nederland zijn.
    Ik wens jullie alle goeds toe!

    dikke kus

  • 21 April 2008 - 09:13

    Hendrik & Nancy:

    Roland, Margreet,

    Super dat Kai nu in Nederland bij jullie is. Wat een schattig kereltje.
    Veel goeds met z'n 3-en.

    We zullen als de tijd voor jullie daar is, graag ik een keer langskomen.

    Dikke knuffel ook van Kate en Megan.

  • 13 Mei 2008 - 15:17

    Amal Mataich:

    hallo alles goed met u en kai met mij wel hoor ik wens jullie veel succes in de land en ik hoop dat hij het leuk vind

    groeten amal uit groep uw lirling

  • 13 Mei 2008 - 15:21

    Amal:

    y love jou en kai doei

  • 11 Juli 2008 - 13:47

    Ashraf :

    Hallo juf Margreet ,hoe gaat het met u en Kai en uw man?
    Ik heb de foto's bekeken en ze zijn allemaal zo schattig .Hy is al een KLEINE stoere ventje met een lieve glimlach.
    Wij missen u heeeeeeeel erg, met u waren de lessen ook zo leuk!!!
    IK BEN OVER NAAR GROEP 7,
    IK HEB OOK MIJN ZWEMDIPLOMA A GEHAALD.
    IK wens u en uw gezin een hele fijne gezellige leuke warme vakantie toe!!!
    Geef die kleine Kai een dikke knuffies van mij en een aai over zijn bolletje !!!

    Groetjes Ashraf xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 11 Juli 2008 - 13:51

    Selina :

    Ik ben de zusje van Ashraf en ik wil uw zeggen dat uw een hele prachtige kindje hebt hy ziet er super schattig uit vooral zijn bolle wangetjes echt lief Ik noem hem Sweetbollie :D
    Veder wil ik uw zeggen geniet van hem ,want ze worden snel groot dat weet ik uit ervaring van mijn broertje/zusje Kai je bent een skattieeee Dikke XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXSELINA XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 11 Juli 2008 - 13:54

    MARGRIET:

    HEEEEEEEL VEEL GELUK MET Z'N DRIEEN .HELE DIKKE KNUFFEL EN (K)(k)(k)(k)(k) EN VEEEEEEEEL LIEFDE TOEGEWENST DOOR MARGRIET ASHRAF ,SELINA ,SHAIF SHAKIRA (l) (k)(k)(k)(k)

  • 15 Mei 2009 - 18:24

    Kathelijne En Maas:

    Hallo Juf Margreet,

    Ik heb de foto's gezien en ze zijn heel grappig en schattig. Zet maar snel weer een paar nieuwe erop dan kijk ik binnenkort weer.

    Groetjes en een dikke knuffel,
    Kathelijne

    Hallo juf Margreet,
    Ook ik vind de foto's grappig en Kai schattig met zijn bolle wangetjes. Ik hoop dat ik u weer in groep 8 krijg.

    Groetjes, Maas
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bleiswijk

Mijn eerste reis

Het adopteren van Kai in Ethiopie

Recente Reisverslagen:

13 December 2008

Op naar het nieuwe jaar

30 September 2008

Je wordt al zo groot

10 Mei 2008

Jarig!

01 Mei 2008

Briefjes aan Kai

25 April 2008

Schiphol 20 april
Roland en Margreet

Het adopteren van Kai in Ethiopie

Actief sinds 08 April 2008
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 25358

Voorgaande reizen:

10 April 2008 - 20 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: