Laatste loodjes en voorbereidingen - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Roland en Margreet Besten - WaarBenJij.nu Laatste loodjes en voorbereidingen - Reisverslag uit Bleiswijk, Nederland van Roland en Margreet Besten - WaarBenJij.nu

Laatste loodjes en voorbereidingen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Roland en Margreet

08 April 2008 | Nederland, Bleiswijk

Dinsdagavond en Liverpool-Arsenal is zojuist afgelopen. Nog even heerlijk kunnen genieten van een mooie pot voetbal. Het kon Margreetje allemaal niet zo boeien want die heeft zich anderhalf uur liggen voorbereiden op de vermoeiende reis (met haar ogen dicht).

Het komt nu wel dichtbij en de spanning begint nu toe te nemen. We kunnen niet wachten om Kai in onze armen te nemen. Het kamertje waar hij dadelijk mag slapen is in ieder geval heel gezellig geworden en we krijgen er allebei een heel vrolijk gevoel van als we ernaar kijken!

Morgen wacht ons nog een drukke dag. Schoonmaken, de laatste emails verzenden en een paar klanten bellen, de laatste boodschapjes doen, lijstjes controleren of we alles hebben en uiteindelijk inpakken. Dat zal bij Margreetje ergens morgenavond rond middernacht zijn....ruim op tijd dus!
Ik heb trouwens ook geen idee hoe we alles meekrijgen?

Het volgende bericht zal waarschijnlijk vanauit Addis Abeba zijn alwaar het volgens de weersvoorspellingen ongeveer 26 graden is met een half zonnetje en zo nu en dan een regenbui.

• 09 April 2008 - 17:23

Pauline:

Een hele fijne en goede reis toegewenst en geniet maar heel erg van jullie eerste ontmoeting met onze neef!!!

liefs

• 09 April 2008 - 19:16

Marcus:

ouwe tijgers.. zo is wel ff zoeken hoor dit sitetje.. eerst doe ik zonder punt daarna je i.p.v jij maar goed ik heb het gevonden dus zal ik deze site vaker gaan bezoeken.. nou allebei een goede reis toegewenst en ik w8 op het volgende berichtje.. groetjes marcus

• 09 April 2008 - 20:47

Wesley:

zijn feyenood tenue ligt klaar hoor.....fijne reis! kus wes