Een gezinnetje! - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Roland en Margreet Besten - WaarBenJij.nu Een gezinnetje! - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Roland en Margreet Besten - WaarBenJij.nu

Een gezinnetje!

Door: Margreet

Blijf op de hoogte en volg Roland en Margreet

24 April 2008 | Ethiopië, Addis Abeba

Als we thuis komen kijken we elkaar aan. Wat doen we nu? Moet ie nu eten? Of wil hij al slapen. Eerst maar andere keleren aan. Rol waar zijn z'n sokjes? Sokjes? O, die heb ik allemaal per ongeluk aan het weeshuis gegeven. Dan de oude maar weer aan. Kai is helemaal fan van zijn gele speeltje. Hij zit breeduit te brabbelen. Taataataa is zijn favoriet. Hij vind alles prima, alsof hij zegt modderen jullie maar wat aan, met mij komt het heus wel goed. Als hij begint te gapen leggen we hem op bed. Hij slaapt meteen. Ideaal kind. We zitten buiten op de veranda en bestellen een fles wijn die op de kamer wordt gebracht. Ze zijn hier wel wat gewend maar we zitten constant heel dom te grijnzen. Helemaal als we elkaar aankijken. De koning te rijk!! Na het slaapje een fles. Een hele onderneming want je mag hier nergens kraanwater voor gebruiken. Na het eten zitten we met drie gelukkige stelen te eten in het restaurant. Allemaal lieve kleine Ethi-jopies maar die van ons is het allerleukst en het allermooist haha!